Uslovi Korišćenja

Molimo vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre upotrebe internet sajta / online prodavnice oroseeds. Korišćenjem naše online prodavnice, potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja. Oroseeds zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni uslove unošenjem izmena u ovaj tekst.

Sadržaji objavljeni na internet sajtu, vlasništvo su Oroseeds-a i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima. Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta niti ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.

Kada koristite našu online prodavnicu nije dozvoljeno da:

  • Ometate ili onemogućavate bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na sajtu.
  • Objavljujete ili prenosite na internet sajt materijal koji je preteći, klevetnički, nepristojan, uvredljiv, pornografski ili zlostavljački. Tkdj materijal kojim možete inicirati rasnu mržnju, uzrokujete uznemiravanje ili bilo koju neprijatnost.
  • Dajete netačne informacije koje se tiču ličnih podataka u vašem profilu.
  • Koristite tuđe lične podatke bez dozvole te osobe ili lažno predstavljate da istupate u ime trećeg lica, firme ili organizacije.
  • Bavite se bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem.
  • Modifikujete, ometate, presrećete ili hakujete internet sajt.
  • Preuzimate sadržaj sa sajta bez naše dozvole.

Ako prekršite bilo koji od ovih Uslova mi Vas možemo sprečiti da koristite ovaj internet sajt na stalnom ili privremenom nivou. Mi možemo preduzeti i druge mere, uključujući ali ne ograničavajući se na to da Vas prijavimo nadležnim državnim organima, pošaljemo upozorenje ili podnesemo tužbu.

Kupovina, prodaja, plaćanje, slanje, reklamacija, ponudjeni proizvodi:

  • KAKO DA KUPIM NEŠTO IZ PRODAVNICE OROSEEDS:

1. Izaberite proizvode koje želite da kupite.

2.Proizvode ubacujete u korpu klikom na dugme ‘Dodaj u korpu‘ pored željenog proizvoda. Neki proizvodi imaju više opcija sa količinom, njih birate klikom na padajući meni ( strelica na dole ), zatim unesete potrebnu količinu količinu proizvoda u padajućem meniju pa klik na ‘Dodaj u korpu’. Kada završite sa izborom proizvoda, kliknite stranu ‘Pregled korpe‘ ( na ovoj stranici imate mogućnost ažuriranja poručenih proizvoda ). Zatim kliknete na dnu stranice opciju ‘Nastavite sa plaćanjem‘. Popunite formular za naručivanje ( ostavite adresu za slanje, odaberite način isporuke i plaćanja ) i kliknite dugme ‘Naručite

3.Porudzbinu možete dostaviti i putem mail-a. Poruka treba da sadrži naziv artikla i broj semenki koji se poručuje, kompletnu adresu za isporuku kao i način plaćanja i isporuke.

Adresa isporuke: Neophodno je da ostavite potpunu adresu kako bi ista bila uručena. Ukoliko poručujete na adresu Firme / Pravnog lica, neophodno je da ostavite naziv Firme / Pravnog lica a zatim da ukucate puno ime osobe koja preuzima pošiljku. Primer: Firma NN za Petra Petrovića

  • OPCIJE PLAĆANJA:

Uplata na račun: Prilikom uplate na račun obavezno upišite puno ime koje ste ostavili na porudzbenici, u pozivu na broj obavezno stavite broj porudzbine koju ste dobili na mail nakon potvrde porudzbine. Nakon uplate, obavezno nam javite da ste uplatu izvršili kako bi je odmah proknjižili u suprotnom može doći do odlaganja isporuke !

Pouzećem: Poručene proizvode plaćate kuriru prilikom preuzimanja, ova opcija važi isključivo za slanje kurirskom službom

  • OPCIJE SLANJA:

Preporuka: Slanje običnom poštom ( isključivo za semensku robu ) preporukom, obavezna uplata unapred na račun. Poštarina iznosi 100din. Za iznose veće od 3000din. troškove isporuke snosimo mi! Naša pošta je manja i preporučene pošiljke se otpremaju nakon 1-2 dana.

Kurirska služba: Troškove isporuke plaćate prilikom preuzimanja, iznos poštarine zavisi od težine paketa. Šaljemo preko kurirske službe: AKS, Bex i POST EXPRESS .

  • KAKO DA ZNAM DA SAM USPEŠNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme ‘Naručite‘ na ekranu će Vam se pojaviti poruka ‘Narudžbina je primljena‘ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i opcijom plaćanja i slanja koju ste odabrali. U slučaju naknadno poručene i plaćene robe dostavljene nakon 2h, ista će biti prosledjena jeftinijom dostavom-uglavnom preporučenom pošiljkom.

  • Greškom sam poručio proizvod, da li mogu otkazati porudzbinu ?

U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 24h nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete nas obavestiti da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu porudzbinu nije moguće otkazati.

  • DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE ?

Da, svoje proizvode šaljemo širom sveta. Visina poštarine zavisi od težine paketa i službe kojom se proizvodi šalju. Postoji više opcija plaćanja. Za više informacija, možete nas kontaktirati putem mail-a: info@oroseeds.com

  • KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?

Robu koju poručite preko naše prodavnice, čuvaćemo na rezervaciji 7 dana. Do tada očekujemo vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. 

  • KUPOVINU OBAVLJAM ZA FIRMU, DA LI MOGU PLATITI SA RAČUNA FIRME / Pravnog lica:

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje ( ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

  • ZA KOJE VREME ĆU DOBITI PORUČENE PROIZVODE?

Očekivani rok isporuke je 3-7 radnih dana. U periodu od Marta do Maja zbog povećanog obima prodaje rok isporuke može biti do 14 radnih dana s toga vam savetujemo da potrebne artikle poručite pre početka sadne sezone !

  • NISAM DOBIO PORUČENE PROIZVODE ?

Ukoliko poručene proizvode ne dobijete u očekivanom vremenu koje je naglašeno u uslovima obavezno nam se javite putem mail-a : info@oroseeds.com kako bi smo vam dostavili broj za praćenje.

  • DOBIO SAM / OŠTEĆENE PROIZVODE / NEPOTPUNU POŠILJKU. DA LI JE MOGU ZAMENITI I KAKO ?

Da, postoji mogućnost zamene oštećenih proizvoda. Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, prosledite nam sliku oštećenih proizvoda u roku od 24h i iste ćemo zameniti. Ukoliko nemamo dostupne proizvode vratićemo vam novac-povrat vršimo isključivo uplatom na vašem računu ! Ukoliko je pošiljka nepotpuna našom greškom, dostavićemo vam proizvode o našem trošku.

  • NEPREUZIMANJE / ODBIJANJE / PORUČENE ROBE: Ukoliko odbijete da preuzmete robu koju ste poručili u obavezi ste da nam nadoknadite troškove slanja i povraćaja robe. U suprotnom svoje pravo ostvarićemo preko nadležnih organa ukoliko dogovor sa vama ne bude bio moguć! Ukoliko poručeni artikli nisu uručeni zbog propusta pošte / kurirske službe, pošiljku šaljemo ponovo o svom trošku. Ukoliko odustanete od već poručene / plaćene porudzbine, troškovi isporuke se ne nadoknadjuju.
  • POVRAT NOVCA: POVRAT NOVCA VRŠIMO U ROKU DO 8 DANA.

Fiskalni račun: Registrovani smo kao PR posredstvom pošte i interneta s’toga nismo u obavezi da izdajemo fiskalne račune niti ih dostavljamo. Ukoliko vam je potrebna profaktura, napomenu ostavite u polju za ‘napomenu’ prilikom poručivanja artikala.

Kontakt: Komunikaciju obavljamo isključivo putem mail-a. Ovaj način je najbezbedniji i najsigurniji jer postoji pisani trag ukoliko dodje do neporazuma / problema. Osnovnu komunikaciju vršimo putem maila: simirijanac@gmail.com dok svoje prigovore i reklamacije možete slati isključivo na mail: info@oroseeds.com

PONUDJENI ARTIKLI : Sve što prodajemo / nudimo / poklanjamo / razmenjujemo / proizvodimo sami kao fizičko lice ( malu količinu ) ili u saradnji sa našim / internet / prijateljima, hobi / malim / proizvodjačima / Biljkoljupcima / neprofitnim organizacijama / čuvarima semena / fizičkim licima i pakujemo sami u hobi pakovanjima – ne u ( deklarisanim ) komercijalnim niti nas komercijala zanima. Naše proizvode prodajemo isključivo za ličnu upotrebu-malu količinu, ne za profesionalnu / komercijalnu i veću proizvodnju. Ukoliko odredjeni artikal ima dekleraciju ili odredjeni sertifikat – isti će biti objavljeni ( prikačeni ) u opisu ponudjenog artikla. Klijavost semena je proverena pre puštanja u prodaji i % odgovara vrsti koja se nudi. U zavisnosti od vrste % klijavosti se kreće od 30% do 99%. Po pravilu povrće ima najveći % klijavosti dok egzoti imaju najniži procenat klijavosti jer dosta vrsti traži poseban ili duži period za klijanje. Komercijala se može naći u Poljoprivrednim apotekama / marketima. Ako i kada uspemo da pronadjemo / nabavimo kvalitetne proizvode u originalnim pakovanjima sa dekleracijom, onda iste tako objavljujemo u opisu i šaljemo. Ukoliko vam je potreban Fitosanitarni sertifikat isti se može naknadno izraditi i on košta oko 3000 dinara po vrsti.

* POVRAT ROBE I NOVCA:

Povraćaj robe naručene preko interneta moguć je 14 dana od dana isporuke proizvoda kupcu bez obrazloženja vraćanja iste.

Proizvodi koji se vraćaju moraju biti bez tragova upotrebe, neoštećeni i u originalnoj ambalaži.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost, ili oštećenje proizvoda koja su nastala pogrešnim rukovanjem. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost, ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje novca i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Novac se vraća kupcu po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i nekorišćen.

Trgovac je dužan da potrošaču vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustajanju.

U slučaju da je kupac koristio artikal, ako je isti otvaran, ili nakon 14 dana od isporuke nije zadovoljan korišćenjem istog, tj. očekivao je mnogo više od naručenog artikla – povraćaj novca, zamena proizvoda ili povraćaj istog nije moguća.

** REKLAMACIJA **

Klijanje semena, lukovica i rast biljaka zavisi od uslova  i ne podleže reklamaciji. Semenke su zivi organizmi i klijanje i rast umnogome zavisi od fizickih okolnosti i uslova / načina uzgajanja tako da garancija na klijanje i rast ne postoji, van je našeg uticaja i iz tog razloga je nemoguca !!!

PRAVILNIK O ZAŠTITI POTROŠAČA i NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA

Član 1.

Ovim Pravilnikom se regulišu prava i obaveze web prodavnice OroSeeds ( u daljem tekstu: prodavac), prava i obaveze krajnjeg potrošača-fizičkog lica koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti (u daljem tekstu: kupac), postupak naručivanja, prijema i plaćanja naručenih proizvoda, zaštita potrošača, vraćanje proizvoda, odustanak od kupovine i način rešavanja reklamacija.

Član 2.

Kupovina preko naše prodajne internet stranice odnosno web prodavnice na adresi  http://oroseeds.rs  ,  smatra se prodajom na daljinu. 

Kupac koji naručuje proizvode preko web prodavnice dužan je da se pre naručivanja informiše o ponudjenom artiklu , uslovima isporuke, svojim pravima i obavezama, načinu i postupku primanja i rešavanja reklamacija, bez obzira na koji način je izvršio poručivanje (online ili e-poštom). Smatra se da je kupac koji vrši poručivanje upoznat i saglasan sa uslovima prodaje i isporuke i da je upoznat sa Pravilnikom o zaštiti potrošača i načinu rešavanja reklamacija čiji tekst sledi u nastavku ovog teksta.

Sve cene u web prodavnci su precizno iskazane. Kvalitet proizvoda odgovara kvalitetu koji je predvidjen propisima za tu vrstu proizvoda.

Prodavac ima pravo da bez najave promeni cene proizvoda, tekst i uslove prodaje i isporuke, u bilo koje vreme, kako bi ih uskladio sa svojom poslovnom politikom i važećim propisima.

Član 3.

Online poručivanje proizvoda iz ponude naše online prodavnice, vrši se na našoj internet stranici, praćenjem sledećih koraka kupovine i to: izborom vrste i količine proizvoda, dodavanjem proizvoda u virtuelnu korpu, pregledom poručenih proizvoda sa mogućnošću promene proizvoda pre konačnog izbora,  registracijom kupca ili samo unošenjem obaveznih ličnih podataka za isporuku (obavezni podaci su označeni zvezdicom),  izborom odgovarajuće vrste troškova isporuke prema težini naručenih proizvoda, čitanjem i prihvatanjem uslova prodaje i slanjem porudžbine prodavcu.

Prodavac će na e-mail sa kog je stigla porudžbina potvrditi prijem iste. Posle potvrde prijema porudžbine od strane prodavca kupcu, kupac ne može opozvati porudžbinu. Ukoliko kupac ne dobije povratni e-mail znači da nije ispratio sve obavezne korake za poručivanje i da poručivanje nije uspelo odnosno da prodavcu porudžbina nije stigla. Prodavac će e-mailom obavestiti kupca o vremenu slanja i očekivanom vremenu isporuke ili o nemogućnosti isporuke ako naknadnom proverom utvrdi da na lageru više nema proizvod koji je kupac naručio.

Prodavac zadržava pravo da od kupca koji neku od prethodnih pošiljaka prodavca nije primio iz bilo kog razloga, zahteva avansnu uplatu.

Prodavac nije odgovoran za nemogućnost i kašenjenje isporuke koji nastanu davanjem netačnih i nepreciznih podataka od strane kupca ili neblagovremenom isporukom od strane kurirske službe.

Član 4.

Porudžbine se dostavljaju u roku od 2 – 5 radnih dana u sezoni do 14 radnih dana, na adresu koju kupac prilikom poručivanja navede kao adresu za isporuku. Isporuka se vrši putem kurirske službe ili pošte. U slučaju da prodavac ne može da kontaktira kupca na telefon ili e-mail koji je naveden prilikom poručivanja porudžbina neće biti poslata. 

Kupac plaća vrednost poručene robe, gotovinom, licu koje vrši dostavu kao i troškove isporuke koji se posebno zaračunavaju i plaćaju prema težini paketa u skladu sa cenovnikom kurirske službe.

Član 5.

Kupac koji po prijemu porudžbine uoči nedostatke i fizička oštećenja na primljenoj porudžbini, dužan je da odmah po prijemu obavesti prodavca o tome.  Pošiljke na kojima su uočeni nedostaci, fizički oštećene, uništene ili delimično uništene pošiljke, kupac će vratiti preko iste službe  preko koje je primio pošiljku o trošku prodavca. Vraćanje pošiljke kupac je dužan izvršiti u roku od 24 časa od prijema iste.  

Član 6.

U skladu sa članom 28.  Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju  prodaje na daljinu ustanovljava se pravo  kupca, koji se smatra potrošačem, da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, ili poslati poruku elektronski na e-mail prodavca info@oroseeds.com. Prodavac će  potvrditi prijem odustanka od ugovora, u pisanom ili elektronskom obliku.

Troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. 

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak ili poslao poruku elektronski na e-mail prodavca: info@oroseeds.com

Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, može se desiti da je neki proizvod prilagodjen posebnim zahtevima kupca ili jasno personalizovan (ima logo kupca ili drugo obeležje i sl. ), takav proizvod se ne može vratiti.

Član 7.

Sve sporove koji se nisu mogli rešiti sporazumno izmedju prodavca i kupca rešiće Osnovni sud u Aleksincu.

Napomena:

U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da kupcu izda fiskalni račun, a u skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1) Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni glasnik RS“, br. 61/10, 101/10, 94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava potrošač može ostvariti na osnovu ugovora o prodaji na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik.

  • Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od tih slučajeva mogu da budu relevantna:

– isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane

– isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

– isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;

** Kupoprodajni ugovor na daljinu koji prihvatate prilikom potvrde narudzbine možete preuzeti u PDF formatu :

http://oroseeds.rs/wp-content/uploads/2020/07/Kupoprodajni-Ugovor-www.oroseeds.pdf

** Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu možete u PDF formatu preuzeti :

http://oroseeds.rs/obrazac-za-odustanak-od-trgovine-na-daljinu/

Obrazac, reklamaciju ili pisani prigovor pošaljite isključivo na mail: info@oroseeds.com

Privatnost korisnika:

Prikupljamo Vaše lične podatke kada je to relevantno za potrebe Vas kao potrošača, ili za naše poslovanje (npr. kada kupujete i/ili naručujete proizvode od nas, kada se registrujete za slanje newsletter-a, viber poruka, sms-a ili nam date povratne informacije o našoj robi i uslugama, itd.). Informacije uglavnom dobijamo direktno od Vas, kada naručite određene proizvode ili usluge, popunite određeni formular. Sve vaše lične informacije tretiraju se kao poverljive.

OroSeeds kao trgovac je po samom Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) ovlašćena da prikuplja podatke o svojim kupcima. Vaši podaci su nam neophodni za zaključenje ugovora o prodaji na daljinu, kreiranje porudžbine, radi ispunjenja obaveza iz ugovora o prodaji – realizaciji isporuke, naplate, prijema i rešavanja reklamacija.

U procesu kupovine online potrebno je da unesete svoje podatke u predviđena polja (ime, prezime, e-mail, broj telefona, adresu). Kupovinu možete realizovati iako niste registrovani na sajtu OroSeeds-a, kao gost. Podatke prikupljene na ovaj način koristimo isključivo radi izvršenja ugovora o prodaji, što obuhvata upravljanje i praćenje porudžbina i komunikaciju sa Vama.