Često postavljana pitanja

Poštovani kupci,
Ukoliko postoji neko pitanje na koje nemate odgovor, pokušajte na ovoj strani. Tu se nalaze pitanja i odgovori koji su najviše zastupljeni kod internet kupovine. Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, slobodno nas možete kontaktirati na mail: info@oroseeds.com 

  • KAKO DA KUPIM NEŠTO IZ PRODAVNICE OROSEEDS:

1. Izaberite proizvode koje želite da kupite.

2.Proizvode ubacujete u korpu klikom na dugme ‘Dodaj u korpu‘ pored željenog proizvoda. Neki proizvodi imaju više opcija sa količinom, njih birate klikom na padajući meni ( strelica na dole ), zatim unesete potrebnu količinu količinu proizvoda u padajućem meniju pa klik na ‘Dodaj u korpu’. Kada završite sa izborom proizvoda, kliknite stranu ‘Pregled korpe‘ ( na ovoj stranici imate mogućnost ažuriranja poručenih proizvoda ). Zatim kliknete na dnu stranice opciju ‘Nastavite sa plaćanjem‘. Popunite formular za naručivanje ( ostavite adresu za slanje, odaberite način isporuke i plaćanja ) i kliknite dugme ‘Naručite

3. Porudzbinu možete dostaviti i putem mail-a. Poruka treba da sadrži naziv artikla i broj semenki koji se poručuje, kompletnu adresu za isporuku kao i način plaćanja i isporuke.

  • OPCIJE PLAĆANJA:

Uplata na račun: Prilikom uplate na račun obavezno upišite puno ime koje ste ostavili na porudzbenici, u pozivu na broj obavezno stavite broj porudzbine koju ste dobili na mail nakon potvrde porudzbine. Nakon uplate, obavezno nam javite da ste uplatu izvršili kako bi je odmah proknjižili u suprotnom može doći do odlaganja isporuke !

Pouzećem: Poručene proizvode plaćate kuriru prilikom preuzimanja, ova opcija važi isključivo za slanje kurirskom službom

  • OPCIJE SLANJA:

Preporuka: Slanje običnom poštom ( isključivo za semensku robu ) preporukom, obavezna uplata unapred na račun. Poštarina iznosi 100din. Za iznose veće od 3000din. troškove isporuke snosimo mi!

Kurirska služba: Troškove isporuke plaćate prilikom preuzimanja, iznos poštarine zavisi od težine paketa. Ukoliko robu plaćate pouzećem iznos se uvećava za 70-90din. Šaljemo preko kurirske službe: AKS i POST EXPRESS. Za iznose preko 10.000din troškove isporuke kurirskom službom snosimo mi.

  • KAKO DA ZNAM DA SAM USPEŠNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme ‘Naručite‘ na ekranu će Vam se pojaviti poruka ‘Narudžbina je primljena‘ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i opcijom plaćanja i slanja koju ste odabrali.

  • Greškom sam poručio proizvod, da li mogu otkazati porudzbinu ?

U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 2h nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete nas obavestiti da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu porudzbinu nije moguće otkazati!

  • DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE ?

Da, svoje proizvode šaljemo širom sveta. Visina poštarine zavisi od težine paketa i službe kojom se proizvodi šalju. Postoji više opcija plaćanja. Za više informacija, možete nas kontaktirati putem mail-a: info@oroseeds.com

  • KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?

Robu koju poručite preko naše prodavnice, čuvaćemo na rezervaciji 7 dana. Do tada očekujemo vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. 

  • KUPOVINU OBAVLJAM ZA FIRMU, DA LI MOGU PLATITI SA RAČUNA FIRME / Pravnog lica:

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje ( ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

  • ZA KOJE VREME ĆU DOBITI PORUČENE PROIZVODE?

Očekivani rok isporuke je 3-7 radnih dana. U periodu od Marta do Maja zbog povećanog obima prodaje rok isporuke može biti do 10 radnih dana s toga vam savetujemo da potrebne artikle poručite pre početka sadne sezone !

  • NISAM DOBIO PORUČENE PROIZVODE ?

Ukoliko poručene proizvode ne dobijete u očekivanom vremenu koje je naglašeno u uslovima obavezno nam se javite putem mail-a info@oroseeds.com

  • DOBIO SAM / OŠTEĆENE PROIZVODE / NEPOTPUNU POŠILJKU. DA LI JE MOGU ZAMENITI I KAKO ?

Da, postoji mogućnost zamene oštećenih proizvoda. Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, prosledite nam sliku oštećenih proizvoda u roku od 24h i iste će mo zameniti. Ukoliko nemamo dostupne proizvode vratićemo vam novac-povrat vršimo isključivo uplatom na vašem računu ! Ukoliko je pošiljka nepotpuna našom greškom, dostavićemo vam proizvode o našem trošku.

  • NEPREUZIMANJE / ODBIJANJE / PORUČENE ROBE: Ukoliko odbijete da preuzmete robu koju ste poručili u obavezi ste da nam nadoknadite troškove slanja i povraćaja robe. U suprotnom svoje pravo ostvarićemo preko nadležnih organa ukoliko dogovor sa vama ne bude bio moguć!

Fiskalni račun: Registrovani smo kao PR posredstvom pošte i interneta s’toga nismo u obavezi da izdajemo fiskalne račune niti ih dostavljamo. Ukoliko vam je potrebna profaktura, napomenu ostavite u polju za ‘napomenu’ prilikom poručivanja artikala.

Kontakt: Komunikaciju obavljamo isključivo putem mail-a. Ovaj način je najbezbedniji i najsigurniji jer postoji pisani trag ukoliko dodje do neporazuma / problema.

PONUDJENI ARTIKLI : Sve što prodajemo / nudimo / poklanjamo / razmenjujemo / proizvodimo sami kao fizičko lice ( malu količinu ) ili u saradnji sa našim / internet / prijateljima, hobi / malim / proizvodjačima / Biljkoljupcima / neprofitnim organizacijama / čuvarima semena / fizičkim licima i pakujemo sami u hobi pakovanjima – ne u ( deklarisanim ) komercijalnim niti nas komercijala zanima. Ukoliko odredjeni artikal ima dekleraciju ili odredjeni sertifikat – isti će biti objavljeni ( prikačeni ) u opisu ponudjenog artikla. Komercijala se može naći u Poljoprivrednim apotekama / marketima. Ako i kada uspemo da pronadjemo / nabavimo kvalitetne proizvode u originalnim pakovanjima sa dekleracijom, onda iste tako objavljujemo u opisu i šaljemo.

НазивO.R.O
Пословно имеPR TRGOVINA NA MALO POSREDSTVOM POŠTE I INTERNETA O.R.O ALEKSINAC
СтатусАктиван
Правна формаПредузетник
Матични број65215527

Račun firme:

  • O.R.O
  • Tihomira Djordjevica BB, 18220 Aleksinac
  • Banka: Credit Agricole
  • Broj računa: 330-49000842-93

** REKLAMACIJA**

Klijanje semena, lukovica i rast biljaka zavisi od uslova  i ne podleže reklamaciji. !

PRAVILNIK O ZAŠTITI POTROŠAČA i NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA

Član 1.

Ovim Pravilnikom se regulišu prava i obaveze web prodavnice OroSeeds ( u daljem tekstu: prodavac), prava i obaveze krajnjeg potrošača-fizičkog lica koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti (u daljem tekstu: kupac), postupak naručivanja, prijema i plaćanja naručenih proizvoda, zaštita potrošača, vraćanje proizvoda, odustanak od kupovine i način rešavanja reklamacija.

Član 2.

Kupovina preko naše prodajne internet stranice odnosno web prodavnice na adresi  http://oroseeds.rs  ,  smatra se prodajom na daljinu. 

Kupac koji naručuje proizvode preko web prodavnice dužan je da se pre naručivanja informiše o uslovima isporuke, svojim pravima i obavezama, načinu i postupku primanja i rešavanja reklamacija, bez obzira na koji način je izvršio poručivanje (online ili e-poštom). Smatra se da je kupac koji vrši poručivanje upoznat i saglasan sa uslovima prodaje i isporuke i da je upoznat sa Pravilnikom o zaštiti potrošača i načinu rešavanja reklamacija čiji tekst sledi u nastavku ovog teksta.

Sve cene u web prodavnci su precizno iskazane. Kvalitet proizvoda odgovara kvalitetu koji je predvidjen propisima za tu vrstu proizvoda.

Prodavac ima pravo da bez najave promeni cene proizvoda, tekst i uslove prodaje i isporuke, u bilo koje vreme, kako bi ih uskladio sa svojom poslovnom politikom i važećim propisima.

Član 3.

Online poručivanje proizvoda iz ponude naše online prodavnice, vrši se na našoj internet stranici, praćenjem sledećih koraka kupovine i to: izborom vrste i količine proizvoda, dodavanjem proizvoda u virtuelnu korpu, pregledom poručenih proizvoda sa mogućnošću promene proizvoda pre konačnog izbora,  registracijom kupca ili samo unošenjem obaveznih ličnih podataka za isporuku (obavezni podaci su označeni zvezdicom),  izborom odgovarajuće vrste troškova isporuke prema težini naručenih proizvoda, čitanjem i prihvatanjem uslova prodaje i slanjem porudžbine prodavcu.

Prodavac će na e-mail sa kog je stigla porudžbina potvrditi prijem iste. Posle potvrde prijema porudžbine od strane prodavca kupcu, kupac ne može opozvati porudžbinu. Ukoliko kupac ne dobije povratni e-mail znači da nije ispratio sve obavezne korake za poručivanje i da poručivanje nije uspelo odnosno da prodavcu porudžbina nije stigla. Prodavac će e-mailomobavestiti kupca o vremenu slanja i očekivanom vremenu isporuke ili o nemogućnosti isporuke ako naknadnom proverom utvrdi da na lageru više nema proizvod koji je kupac naručio.

Prodavac zadržava pravo da od kupca koji neku od prethodnih pošiljaka prodavca nije primio iz bilo kog razloga, zahteva avansnu uplatu.

Prodavac nije odgovoran za nemogućnost i kašenjenje isporuke koji nastanu davanjem netačnih i nepreciznih podataka od strane kupca ili neblagovremenom isporukom od strane kurirske službe.

Član 4.

Porudžbine se dostavljaju u roku od 2 – 5 radnih dana u sezoni do 14 radnih dana, na adresu koju kupac prilikom poručivanja navede kao adresu za isporuku. Isporuka se vrši putem kurirske službe. U slučaju da prodavac ne može da kontaktira kupca na telefon ili e-mail koji je naveden prilikom poručivanja porudžbina neće biti poslata. 

Kupac plaća vrednost poručene robe, gotovinom, licu koje vrši dostavu kao i troškove isporuke koji se posebno zaračunavaju i plaćaju prema težini paketa u skladu sa ugovorom koji prodavac ima sa kurirskom službom i iznose-okvirno:

–  za ukupnu težina paketa do 0,5kg – 330,00 dinara, 

–  za ukupnu težina paketa od 0,5-2kg – 445,00 dinara, 

–  za ukupnu  težina paketa od 2 – 50kg – 600,00 dinara,

–  za pakete preko 50kg zavisno od težine pošiljke troškovi isporuke naplaćuju se po standardnoj tarifi kurirske službe koje kupac pre poručivanja može proveriti na njihovoj internet strani , unosom podataka u kalkulator troškova isporuke.

Član 5.

Kupac koji po prijemu porudžbine uoči nedostatke i fizička oštećenja na primljenoj porudžbini, dužan je da odmah po prijemu obavesti prodavca o tome.  Pošiljke na kojima su uočeni nedostaci, fizički oštećene, uništene ili delimično uništene pošiljke, kupac će vratiti preko iste službe  preko koje je primio pošiljku o trošku prodavca. Vraćanje pošiljke kupac je dužan izvršiti u roku od 24 časa od prijema iste.  

Član 6.

U skladu sa članom 28.  Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju  prodaje na daljinu ustanovljava se pravo  kupca, koji se smatra potrošačem, da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, ili poslati elktronski na e-mail prodavca info@oroseeds.com ili simirijanac@gmail.com. Prodavac će  potvrditi prijem odustanka od ugovora, u pisanom ili elektronskom obliku.

Troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. 

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak.

Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, može se desiti da je neki proizvod prilagodjen posebnim zahtevima kupca ili jasno personalizovan (ima logo kupca ili drugo obeležje i sl. ), takav proizvod se ne može vratiti.

Član 7.

Sve sporove koji se nisu mogli rešiti sporazumno izmedju prodavca i kupca rešiće Osnovni sud u Aleksincu.

Napomena:

U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da kupcu izda fiskalni račun, a u skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1) Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni glasnik RS“, br. 61/10, 101/10, 94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava potrošač može ostvariti na osnovu ugovora o prodaji na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik.

Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od tih slučajeva dva mogu da budu relevantna:

– isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane i

– isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

– isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;


Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu možete u PDF formatu preuzeti ovde: